Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ...... ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ



Παραθέτω φυλλάδιο που είχε εκδώσει ο δύο  Ζ  ως πρόεδρος της ΔΕΠΑΚ, ο οποίος σήμερα διεκδικεί την ψήφο των πολιτών του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, έτσι για την ιστορία περί ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ.
Αναφέρει κατά γράμμα :
Ήδη κατέθεσα επίσημα στα όργανα του ΠΑΣΟΚ την αίτησή μου για να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του Κόμματος στις ερχόμενες κρίσιμες Δημοτικές Εκλογές.
Ήταν μία πολιτική πράξη υψίστης πολιτικής ευθύνης απέναντι στο Δήμο Κερατσινίου και την Αυτοδιοίκηση αλλά και απέναντι στο μεγαλύτερο Κόμμα της πόλης στο οποίο έχω την τιμή να ανήκω.
Με την αίτησή μου αυτή διεκδικώ το χρίσμα , τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ. Ζητώ να είναι επιλογή του , πιστεύοντας ότι μπορώ να ηγηθώ νικηφόρα της παράταξης και στη συνέχεια να διοικήσω αποτελεσματικά έναν από τους μεγαλύτερους Δήμους της χώρας. Ζητώ να είμαι επιλογή του και θα ήθελα εξαρχής να ξεκαθαρίσω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο :Προσωπικά δεσμεύομαι ότι θα στηρίξω όποιον υποδείξει το ΠΑΣΟΚ με τρόπο ορατό και μη αμφισβητήσιμο.
Σήμερα ο υποψήφιος αυτός αποποιήθηκε τον κομματικό μανδύα και δηλώνει ανεξάρτητος ….. ΤΑ  συμπεράσματα δικά σας.
Διαβάζουμε επίσης στις προεκλογικές αφίσες του νυν Δημάρχου τις οποίες φρόντισε να τοποθετήσει σε κάθε πυλώνα και κάδο ρυπαίνοντας όλες τις γωνιές  της Πόλης μας ότι το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα έχουν Δήμαρχο.
Ευτυχώς που ήρθαν οι εκλογές και μας το θυμίζει γιατί όλο τον υπόλοιπο καιρό ήταν άφαντος.